Jakie są zasady dotyczące reklamacji?

Reklamacje w sprawie wygranej pozycji należy składać wyłącznie bezpośrednio do organizatora danej aukcji.

Do portalu OneBid możesz złożyć reklamację związaną z przebiegiem licytacji i funkcjonowaniem naszego serwisu lub aplikacji. Reklamacje dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawartej podczas akceptacji naszego regulaminu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres poczty: support@one.bid. 

Z zakresu reklamacji wyłączone są wady, usterki i nieprawidłowości wynikające z:

    • błędów lub pomyłek użytkownika,
    • nieprawidłowego funkcjonowania przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych po stronie użytkownika,
    • działalności podmiotów trzecich, które nie uczestniczą z inicjatywy usługodawcy w świadczeniu usług realizowanych za pośrednictwem serwisu.


    Czy artykuł był dla Ciebie pomocny?
    thumb_up thumb_down
    check_circle
    Dziękujemy za Twoją opinię
    Still in doubt? Contact us for support and answers to all your questions.
    keyboard_arrow_up
    Help centre open_in_new